Meet the founder: NUORI
Interjú Jasmi Bonnénnal
Minden márkának más-más története van - a Meet the Founder interjúsorozatban a célunk, hogy ezeket a történeteket bemutassuk! Ezúttal a NUORI alapítójával, Jasmi Bonnénnal beszélgettünk.
Először is mondana pár szót magáról és a karrierjéről?
Finnországban születtem, azonban 6 éves koromban külföldre költöztünk, és a gyermekkoromat különböző országokban töltöttem. Pályakezdőként Dániába költöztem, ahol vezető tanácsadóként kezdtem a karrieremet a McKinsey & amo; Co-nál. Gyorsan rájöttem, hogy a gyógyszerészet, a fogyasztói cikkek és a marketing a kedvenceim közé tartoznak. Így történt, hogy jelentkeztem a L'Oréal-hoz. A L'Oréal Paris Make-up vállalatnál termékmenedzsereként kezdtem, majd a L'Oréal márka marketing menedzserévé léptem elő. Mielőtt megalapítottam a NUORI-t, több évig dolgoztam ügyvezető igazgatóként a Kontrapunkt-nál, egy dán formatervezési és márkaépítési ügynökségnél.
Mi inspirálta, hogy megalapítsa a saját cégét, valamint mi áll annak filozófiai hátterében?
A saját bőrápoló termékcsalád megalapításának ötlete akkor merült fel bennem, amikor a L'Oréal-nál dolgoztam. Arra lettem figyelmes, hogy a legtöbb kozmetikumot úgy állítják elő, hogy az eltarthatóságuk 2,5-4 év vagy még hosszabb. Ez azért történik, hogy a lejárati dátum miatt történő "idegeskedéseket" elkerüljék, valamint lehetővé tegyék a gyártók számára, hogy nagy mennyiségben gyártsák a termékeket az egységköltségek csökkentése érdekében. Amint ezt megtanultam, elkezdtem olvasgatni a lejárati idő és a kozmetikumok kapcsolatáról. Meglepődve olvastam néhány tanulmányt, amelyben arról írtak, hogy a gyakran használt hatóanyagok, mint a vitaminok, a keverést követően, az oxidáció során hónapok alatt - nem évek - elvesztik jótékony tulajdonságaikat. Egy további hátrány a szintetikus tartósítószerek és az egyéb adalékanyagok használata, amelyek a készítmény időbeli eltarthatóságához szükségesek. Egyre jobban meg voltam győződve arról, hogy a piacnak egy friss bőrápoló alternatívára van szüksége. Hat évvel ezelőtt vettem a bátorságot és megalapítottam saját vállalkozásomat.
Filozófiánk azon az egyszerű tényen alapul, hogy a frissen kevert bőrápolási termékek nemcsak "tiszták", hanem teljesen természetesek is legyenek, így biztosítva tökéletes eredményeket:
1. A termékeink természetesek és erősen koncentráltak, mivel nem tartalmaznak szintetikus tartósítószereket vagy más adalékanyagokat, a termékek stabilitásának és eltarthatóságának mesterséges meghosszabbítása érdekében.
2. A NUORI készítmények hatékonysága magasabb, mivel az időbeli romlás nem csökkenti az aktív hatóanyagokat.
Mi a Nuori név története?
A finn Nuori szó azt jelenti: "fiatal", azonban a szóban szerepel a "nu" szócska, amely annyit tesz: "most". Úgy gondoltam, hogy ez nagyszerű módja annak, hogy a finn örökségemet kombináljam az idő fogalmával - mind a legfrissebb bőrápolási termékek előállításánál, mind pedig azért, hogy értékeljük a pillanatot, amit most és itt élünk meg.
Hová helyezi a márkáját 5 év múlva?
Komoly szereplőként látom magunkat a természetes bőrápolási innovációt tekintve. Remélem, hogy cégünk akkor is egy nagy család marad - csak néhány más helyszínen.
Melyik NUORI termék a kedvence?
Ez nehéz kérdés - mintha azt kérné, hogy válasszak a gyermekeim közül! Nagyon szeretem a Supreme Moisture maszkot. Az erősen koncentrált formula természetes hialuronsavból, nyugtató betainból és bőrtökéletesítő niacinamidból (B3-vitamin) áll. A maszk néhány perc használat után átlátszóvá válik, így az egész éjszaka folyamán hordhatja, a reggeli ragyogásért. Tökéletes hosszú utazáshoz vagy a strandon töltött nap után.
Kapcsolódó termékek
-
NUORI Supreme-C Treatment, 20 ml
- Intenzív szérum antioxidatív hatással
- A ragyogó és élénk bőrért
- Nagy dózisú C-vitaminnal
42.324 Ft (2.116.200 Ft / l)Szállítás eddig: november 25.
- 4.5 (4)
NUORI Supreme Moisture maszk, 50 ml
- Különösen száraz és irritált bőrre
- Intenzíven hidratál
- Erősíti a bőrt
30.739 Ft (614.780 Ft / l)Szállítás eddig: november 25.
- 5.0 (1)
NUORI Vital Foaming tisztító, 100 ml
- mélytisztítás
- Különösen gyengéd a bőrhöz
- Alaposan eltávolítja a sminket és a szennyeződéseket
14.253 Ft (142.530 Ft / l)Szállítás eddig: november 25.